poniedziałek, 29 lipca 2013

Zanim


7 komentarzy:

  1. A ja dziś właśnie pokłóciłam się z jedną babą w mieście bo nie chciała dać mi noża żebym ją przecięła i dała ptakom wody,bo urząd miasta się nie zgadza,niech lecą nad Wisłę się napić.Dobrze że mnie nie słyszał nikt z blogowiczów,totalna cenzura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelkę oczywiście przeciąć nie babę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że poprawiłaś, bo tak fajnie to brzmiało:-)

      Usuń
    2. Sama się uśmiałam jak to dziś przeczytałam.

      Usuń
  3. potrzebująca psina u góry ma wymalowane cudowne serce na pyszczku, mam nadzieję, że uda się jej pomóc, jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ori, to zdjęcie jest bardzo przejmujące...
    Dałam na Tęczowym ogłoszenie, liczę na dobre serca czytelników, Was przytulam z dużą nadzieją;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. się rozglądam
    pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń