sobota, 30 października 2010

Jesień (uparcie) dary niesie


Śliczny łaciaty Teddy to gatunek psa znany jako wyżeł niżej, czyli wyżeł niżej zawieszony niż wyżeł ogólny. Wyrzucony (zgubiony?) na wsi pod Płockiem. No to jest.
Sonia - dla zdrowotności nosząca wielkiej piękności różowy kubrak - jest istotą tak radosną i ruchliwą, że udało się ją sfotografować wyłącznie po podstępnym podsunięciu miski. Stąd pewna monotonia ujęć.
Sonieczka leżała w rowie przy ruchliwej szosie. No to też jest.

Z kącika dobrych wiadomości: bajecznouszny jamniczek Dżeki pojechał dzisiaj do nowego domu,
a błękitnooki Mieszko spod skrzydeł Domu Tymianka przeniósł się pod opiekę fundacji Viva i wkrótce chyba wyruszy w podróż do Kopenhagi, gdzie czeka na niego dom.

Z kącika przyszłych dobrych wiadomości: Sonia i Teddy, podobnie jak pozostali Podopieczni Domu Tymianka czekają, aby ich historie miały równie szczęśliwe zakończenia, a tymczasem bardzo potrzebują Waszego wsparcia i życzliwości.

5 komentarzy:

  1. Super wiadomość, bardzo trzymałam kciuki za Mieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że Dżeki nie będzie długo czekał! Cieszę się, że ma już nowy dom i kochającego opiekuna :) Tego, że Mieszko wyjedzie do Kopenhagi nikt się chyba nie spodziewał. Mam nadzieję, że nasz błękitnooki przytulasek będzie szczęśliwy! Podobnie jak Sonia i Teddy. Do Teddiego zabiło mi mocniej serce (oj, jak mocno!). Przypomina mi ukochaną seterkę, skradzioną z mojego rodzinnego domu. Nigdy nie przestałam za nią tęsknić...
    Piękni ci nowi podopieczni Domu Tymianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dobre wiesci!!! oby takich jak najwiecej:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak. Jesienna obfitość nie ma końca... Jeszcze nie mogę zabrać do siebie któregoś z psiaków... ale posyłam grosik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo dobre wiadomości Ori, że ktoś już przygarnął Mieszka i Dżekiego...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń